.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو شد
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست امروز نصرالله سجادی را به عنوان سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو معرفی کردند.(ادامه)
طلای المپیک 2012 به وزنه بردار ایران می‌رسد!
با مثبت شدن تست دوپینگ وزنه‌بردار اوکراین و در صورت تایید نهایی مدال نقره نواب نصیرشلال در المپیک لندن طلا خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد المپیک‌های لندن و ریو می‌گوید تصمیم داشته است بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو از کشتی خداافظی کند، اما قهرمان نشدن باعث شده تصمیمش تغییر کند..... کمیل قاسمی : آقای روحانی حتی سراغی از ما نگرفت !
شمال نیوز : دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد المپیک‌های لندن و ریو می‌گوید تصمیم داشته است بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو از کشتی خداافظی کند، اما قهرمان نشدن باعث شده تصمیمش تغییر کند.....(ادامه)
بهداد سلیمی: آنها که می‌گویند هر دو حرکتم خطا بوده، حسود و مغرض‌اند
بینید اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم، در حرکت اولم یکی از آرنج‌هایم مقداری خم شد که معمولاً در چنین حرکاتی وقتی یک آرنج مقداری خم می‌شود، از سه داور مسابقه، دو به یک، حرکت را قبول می‌کنند. یعنی دو داور چراغ سفید نشان می‌دهند و داوری که در سمت آرنج خم شده قرار دارد، ممکن است خطا بگیرد ولی حرکت دوم من کاملاً صحیح بو(ادامه)
درخواست پاداش 300 سکه ای محمد پور
(ادامه)
سرپرست هیأت کوهنوردی آمل منصوب شد
سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل گفت: امیر حسن احسانی‌آملی به عنوان سرپرست هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی این شهرستان منصوب شد.(ادامه)
یزدانی، آزادکار المپیکی ایران در ریو
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد در بیانیه ای رضا یزدانی را به عنوان ملی پوش المپیکی وزن 97 کیلوگرم معرفی کرد.(ادامه)
درتاریخ المپیک 15 مدال خوشرنگ طلا در کارنامه ایران ثبت شده است که توسط 13 ورزشکار به دست آمده است(رضازاده و ساعی دوبار قهرمان المپیک شدند) جالب این که ازجمع این 13 ورزشکار نام 5 ورزشکار مازندرانی دیده می شود مازندران پرافتخارترین استان ایران در المپیک
درتاریخ المپیک 15 مدال خوشرنگ طلا در کارنامه ایران ثبت شده است که توسط 13 ورزشکار به دست آمده است(رضازاده و ساعی دوبار قهرمان المپیک شدند) جالب این که ازجمع این 13 ورزشکار نام 5 ورزشکار مازندرانی دیده می شود(ادامه)
5 ورزشکار مازندرانی عازم ریو شدند
معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تاکنون پنج ورزشکار مازندرانی برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 عازم ریو شدند.(ادامه)
در نخستین گام انتخابی المپیک / ایران 3- استرالیا 0؛ شاخ غول اول شکست
شمال نیوز: تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک موفق به شکست استرالیا شد. (ادامه)
تمجید سایت ریو 2016 از عملکرد زهرا نعمتی
سایت ریو 2016 در گزارشی با تمجید از عملکرد زهرا نعمتی نوشت این ورزشکار می‌تواند در المپیک 2016 برزیل شاهکاری جدید خلق کند.(ادامه)
شمال نیوز:مسئولان ورزش کشور اگر از این پس از بهداد سلیمی یا دیگر ورزشکاران طراز اول کشور مدال طلا می خواهند باید حمایت بیشتری از آنها داشته باشند. این نمی شود که انتظارها از بهداد سلیمی در حد 100 باشد اما ...

مسئولان اگر طلا می خواهند باید بیشتر به قهرمانان کشور توجه کنند / اشک‎های سلیمی روی سکو جهانی!
شمال نیوز:مسئولان ورزش کشور اگر از این پس از بهداد سلیمی یا دیگر ورزشکاران طراز اول کشور مدال طلا می خواهند باید حمایت بیشتری از آنها داشته باشند. این نمی شود که انتظارها از بهداد سلیمی در حد 100 باشد اما ... (ادامه)
احسان روزبهانی برنز گرفت
بوکسور وزن 81- کیلوگرم ایران با شکست برابر نماینده قزاقستان به مدال برنز بازیهای آسیایی اینچئون بسنده کرد.(ادامه)
قاسم رضایی ازدریافت یارانه نقدی انصراف داد
(ادامه)
انصراف دو قهرمان المپیکی مازنی از دریافت یارانه
(ادامه)
قهرماني كه مسافر‌كشي مي‌كند!
(ادامه)
فیفا پوشش بانوان مسلمان را پذیرفت
(ادامه)
صادق گودرزی از کشتی خداحافظی کرد
(ادامه)
بهداد بهادر را پشت سر گذاشت !
بهداد سلیمی قهرمان المپیک 2012 لندن که از تابستان گذشته تاکنون در هیچ میدان داخلی و بین الملی وزنه نزده بود، در هفته چهارم لیگ وزنه برداری با دوبنده تیم شرکت ملی حفاری ایران روی تخته رفت و با مهار وزنه های...(ادامه)
3 مدال فوق سنگین وزنه برداری برای مولایی
(ادامه)
گلایه‌های بهداد سلیمی از حسین رضازاده
(ادامه)
بهداد سلیمی به تیم ملی دعوت نشد
بهداد سلیمی قهرمان فوق سنیگن 105+ کیلوگرم المپیک 2012 لندن بار دیگر از سوی کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت نشد.(ادامه)
مشعل المپیک 2012 به برج میلاد می‌آید
(ادامه)
مهدی تقوی داغدار شد
(ادامه)
خداحافظی قهرمان المپیکی در 24 سالگی!
(ادامه)
غیبت فرنگی‌کاران المپیکی در جام جهانی
(ادامه)
شمال نیوز : اگر چه لیونل مسی با بردن چهارمین توپ طلای خود در دنیای فوتبال جاودانه شد، اما بهداد سلیمی هم در اوج جوانی در مسیر جاودانگی در وزنه‌برداری قدم بر می‌دارد.

بهداد سلیمی برای دومین بار بهترین وزنه‌بردار جهان شد
شمال نیوز : اگر چه لیونل مسی با بردن چهارمین توپ طلای خود در دنیای فوتبال جاودانه شد، اما بهداد سلیمی هم در اوج جوانی در مسیر جاودانگی در وزنه‌برداری قدم بر می‌دارد. (ادامه)
قهرمان المپیک دچار سانحه رانندگی‌شد
(ادامه)
شمال نيوز: هفته گذشته موج جدیدی از انتقادات دو تن از نمایندگان شهرهای مازندران در مجلس شورای اسلامی نسبت به عملکرد ضعیف اداره کل ورزش و جوانان مازندران در امر... تغییر قریب الوقوع مدیرکل ورزش و جوانان مازندران
شمال نيوز: هفته گذشته موج جدیدی از انتقادات دو تن از نمایندگان شهرهای مازندران در مجلس شورای اسلامی نسبت به عملکرد ضعیف اداره کل ورزش و جوانان مازندران در امر... (ادامه)
حضور 7 کشتی گیر مازندرانی در تیم ملی بزرگسالان فرنگی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.